Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

AKTUALNOŚCI

Dla Studentów

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

maj 2018

20180528
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Marketing turystyczny 28-29.05.2018

Data: 28.05.2018 - 29.05.2018
Miejsce: Golden Tulip Międzyzdroje Residence, ul. Gryfa Pomorskiego 79
Organizator: Instytut Przedsiębiorczości UJ, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Szczecinie
Kontakt: pte@pte.szczecin.pl
Witryna internetowa wydarzenia: pte.szczecin.pl
Marketing turystyczny  28-29.05.2018

Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Oddziałem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Szczecinie zaprasza do udziału w X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Marketing turystyczny". Wydarzeniu patronuje rektor UJ prof. Wojciech Nowak.

Problematyka marketingu turystycznego stanowi niezwykle ważny obszar zagadnień związanych z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej. Rozwój rynku usług turystycznych, zarówno od strony podaży (zróżnicowana oferta, silna konkurencja), jak i popytu (rosnące wymagania konsumentów, nowe wzorce konsumpcji), wymusza na podmiotach tego rynku podejmowanie działań marketingowych. Dotyczy to zarówno bezpośrednich dostawców usług, tj. przedsiębiorców turystycznych, jak i destynacji turystycznych - oferujących obszarowy produkt turystyczny.

Celem konferencji jest przybliżenie problematyki marketingu turystycznego, w tym zwłaszcza zagadnień dotyczących:

  • marketingu mix - instrumentów wewnętrznych tworzących plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego,
  • otoczenia - zewnętrznych możliwości i zagrożeń (wymagania konsumenta, zachowania konkurentów, polityka społeczno-gospodarcza),
  • procesu dostosowania - strategicznych decyzji, w wyniku których koncepcja marketingu mix i polityka wewnętrzna firmy zostają odpowiednio dostosowane do sił rynkowych.

Wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i opinii uczestników reprezentujących środowiska naukowe, samorządowe i biznesowe. Istotnym celem konferencji jest pogłębienie współpracy naukowej, badawczej oraz dydaktycznej w środowisku ekonomistów, reprezentujących wszystkie dyscypliny nauk ekonomicznych (zwłaszcza ekonomię oraz nauki o zarządzaniu).

Rejestracja uczestników X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Marketing Turystyczny" następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.