Przejdź do głównej treści

Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka

 

Redakcja: M. Bednarczyk, K. Nessel

Wydawca: CeDeWu

Wydanie I, Warszawa, 2016

ISBN: 978-83-7556-853-0

 

 

 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 

CZĘŚĆ II. UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SPORCIE

ROZDZIAŁ 9. Przedsiębiorstwo sportowe w przestrzeni wirtualnej

 

WYRAŻENIA KLUCZOWE:

  • Customer Relationship Management (CRM)
  • cyfrowy ślad
  • e-biznes
  • e-commerce
  • e-innowacje
  • ICT
  • infoprzestrzeń
  • Internet rzeczy
  • marketing sąsiedztwa
  • media społecznościowe
  • modele biznesowe
  • propozycja wartości
  • prywatność i bezpieczeństwo w sieci
  • przestrzeń wirtualna
  • strategia multi-channel
  • technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK)
  • wyzwania cyfrowej przyszłości

 

MATERIAŁY DODATKOWE:

  1. Polacy jako użytkownicy Internetu: CBOS (2014), Internauci 2014, Komunikat z badań CBOS, nr 82, LINK.
  2. Rozdział 3 dotyczący innowacji i technologii we współczesnym sporcie: Davila A., Foster G. (2015),Technology and Innovation [w:] Byers T. (red.), Contemporary Issues in Sport Management: A Critical Introduction. London, Sage Publications.
  3. O innowacjach dysrupcyjnych: http://www.claytonchristensen.com/key-concepts/
  4. Metodyka tworzenia modelu biznesowego Osterwalder'a i Pigneur'a: http://businessmodelgeneration.com/
  5. Pełna wersja modelu Osterwalder'a i Pigneur'a wraz ze szczegółowymi zagadnieniami do każdego z obszarów jest dostępna na www.strategyzer.com oraz w pracy jej twórców: Osterwalder A., Pigneur Y. (2012), Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, Onepress.pl, Gliwice.
  6. Zbiór publikacji dotyczących internetowych modeli biznesowych w teorii i w praktyce: http://internetbusinessmodels.org
  7. Raport „Digital Life In 2025": LINK.
  8. Wykład dr. Johna Baretta Dr. John Barrett at TEDxCna temat Internetu rzeczy (IoT):

 

 

^^^^   PODRĘCZNIK

<<<   ROZDZIAŁ POPRZEDNI

ROZDZIAŁ NASTĘPNY  >>>>>